ترامپ: شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد آمریکا تاثیر منفی می گذارد

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه مطمئنا بحران کرونا روی اقتصاد آمریکا تاثیر خواهد گذاشت ابراز امیدواری کرد که این بحران زیاد طولانی نباشد.

ترامپ: شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد آمریکا تاثیر منفی می گذارد

جهت دریافت مشاوره خدمات طرح روی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تاکید نمود که اقتصاد این کشور ممکن است تحت تاثیر ویروس کرونا قرار بگیرد، اما همزمان پیش بینی کرد که این چالش به تدریج برطرف خواهد شد.

ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز ضمن دفاع از نحوه مدیریتش در زمینه بحران کرونا و تاثیرش بر اقتصاد این کشور گفت: مطمئنا تاثیر منفی خواهد گذاشت. اما باید بگویم که مردم در داخل آمریکا باقی می مانند و پولشان را در همین کشور خرج می نمایند. من این را دوست دارم!

وی اضافه نمود: این موثر خواهد بود، همه باید آرامش خود را حفظ نمایند، ما برای هر احتمالی به صورت جداگانه برنامه داریم و می دانیم چه کار بکنیم، اما امیدواریم زیاد طولانی نباشد.

وی مجددا تاکید نمود که ممنوعیت هایی (مسافرتی) که اوایل بحران علیه چین اعمال نموده است موثر بوده است.

این درحالیست که شمار تلفات ویروس کرونا در ایالات متحده در روز پنج شنبه به 12 مورد رسید و شمار مبتلایان نیز از 50 نفر عبور کرد.

دموکرات های آمریکا ترامپ را به سوء مدیریت و بعضی نیز کاخ سفید را به پنهانکاری در زمینه بحران کرونا متهم نموده و میگویند که ترامپ هیچ آمادگی در برابر شیوع ویروس کرونا در کشور ندارد.

با این حال ترامپ تاکید نمود، من فکر میکنم که مردم معتقدند ما کارمان را خوب انجام دادیم، چیزی که ما باید انجام دهیم یک کار حرفه ای است. هیچ کس ما را به خاطر ویروس سرزنش نخواهد کرد. این ویروس از چین آغاز شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 943

به "ترامپ: شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد آمریکا تاثیر منفی می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد آمریکا تاثیر منفی می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید