ترامپ: بایدن مدعی شده 150 میلیون آمریکایی با اسلحه کشته شده اند

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی به شدت از جو بایدن، رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور انتقاد کرد.

ترامپ: بایدن مدعی شده 150 میلیون آمریکایی با اسلحه کشته شده اند

به گزارش به نقل از نیویورک پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تجمعی در ایالت کارولینای شمالی و تنها ساعاتی مانده به انتخابات سه شنبه عظیم، جو بایدن، رقیب دموکرات خود را به باد انتقاد گرفت.

ترامپ گفت: آیا دیده اید چیزی که بایدن گفته، مبنی بر اینکه 150 میلوین نفر در کشور ما با اسلحه کشته شده اند؟ 150 میلیون؟ این یعنی نیمی از کشور.

بایدن این سخنان را در تاریخ 25 فوریه 2020 در مناظره دموکرات ها و در انتقاد از قانون اسلحه در آمریکا بیان نموده بود.

ترامپ همچنین در ادامه انتقاد های خود با تمسخر رقیب دموکرات گفت: اگر او رئیس جمهور گردد، آن ها (دموکراتها) او را در خانه می گذارند و افراد دیگر کشور را اداره می نمایند. او در خانه خواهد ماند؛ تلویزیون نگاه می نماید و همه چیز خوب می ماند.

انتقاد های ترامپ علیه بایدن در حالی بیان شده که قرار است انتخابات سه شنبه عظیم در سوم مارس (امروز) در 14 ایالت آمریکا بطور همزمان برگزار گردد. رای دهندگان آمریکایی امروز سه شنبه در 14 ایالت پای صندوق های رای می فرایند تا به نامزد مورد علاقه شان در میان رقبای دموکرات رای بدهند.

همچنین لازم به ذکر است سالانه نزدیک به 11 الی 12 هزار نفر به وسیله خشونت های مرتبط با سلاح در آمریکا جان خود را از دست می دهند؛ همچنانکه حدود 22 الی 23 هزار نفر دیگر بطور میانگین در موارد مرتبط با خودکشی با سلاح های گرم جان خود را از دست می دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 939

به "ترامپ: بایدن مدعی شده 150 میلیون آمریکایی با اسلحه کشته شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: بایدن مدعی شده 150 میلیون آمریکایی با اسلحه کشته شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید