بیرانوند: انتخابم به عنوان مرد سال فوتبال ایران کارم را سخت تر می نماید

به گزارش مجله توسعه دهنده، مرد سال فوتبال ایران گفت: برای اولین بار است که در تاریخ فوتبال کشورمان یک دروازه بان به عنوان مرد سال فوتبال انتخاب می گردد و این کار مرا سخت تر خواهد نمود.

بیرانوند: انتخابم به عنوان مرد سال فوتبال ایران کارم را سخت تر می نماید

به گزارش علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از انتخابش به عنوان برترین دروازه بان سال و برترین بازیکن سال فوتبال ایران گفت: برای اولین بار است که در تاریخ فوتبال کشورمان یک دروازه بان به عنوان مرد سال فوتبال انتخاب می گردد. انتخاب شدنم به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران کارم را خیلی سخت تر می نماید و مسلما انتظارات از من خیلی بیشتر شد. امیدوارم بتوانم روز به روز پیشرفت کنم و سخت تر کار کنم تا دوباره در لیست نامزد های کسب عنوان برترین بازیکنان سال فوتبال ایران قرار بگیرم.

بیرانوند درباره حضور نداشتن طرفداران در مراسم انتخاب برترین های فوتبال ایران گفت: هر سال 4، 5 روز قبل از شروع لیگ این مراسم برگزار می شد، اما از آن جایی که سال جاری طرفداران اجازه نداشتند در این مراسم باشند، جو خوب سال های گذشته وجود نداشت. با سید جلال حسینی هم که صحبت می کردم، او می گفت کاش وقتی برای طرفداران جا بود اجازه می دادند به صورت گزینشی هم شده در این مراسم حضور داشته باشند. به هر حال برای این 2 جایزه مهم که امشب دریافت کردم خوشحالم و مطمئنا در زندگی من ماندگار خواهد شد.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره تاخیر چند ساعته در شروع مراسم، توضیح داد: وقتی قرار است مراسم برترین ها برگزار گردد و امیدوار هستید کلی اتفاقات خوب بیفتد، مسلما چنین تاخیری آزار دهنده است و باید صبر کنی تا ببینی در آخر چه اتفاقی می افتد. تمام بازیکنان به خاطر تاخیر در شروع مراسم اذیت شدند و جو سالن هم طوری بود که حوصله آدم سر می رفت.

وی در مورد ناراحتی نوراللهی و نادری از انتخاب نشدن آن ها به عنوان برترین هافبک و پدیده لیگ هجدهم، توضیح داد: انتخاب بهترین ها با رای سرمربیان و کاپیتان های تیم ها صورت می گیرد و من معتقدم هر کسی که در این مراسم حضور دارد باید به آرای سرمربیان و کاپیتان ها احترام بگذارد.

مرد سال فوتبال ایران در ادامه گفت: هر سال 4، 5 بازیکن پرسپولیس به عنوان برترین ها انتخاب می شدند، اما سال جاری تنها من و سید جلال پیروز شدیم این جایزه را کسب کنیم. البته برانکو و پرسپولیس هم به عنوان برترین سرمربی و باشگاه انتخاب شدند.

بیرانوند در خاتمه اضافه کرد: دروازه بان هایی که در تیم های مدعی فصل گذشته بازی می کردند، عملکرد خوبی داشتند. من هم با پرسپولیس 2 قهرمانی به دست آوردم، به فینال آسیا رفتم و بیشترین کلین شیت را داشتم و عملکرد خوبی در پرسپولیس داشتم. پیغام نیازمند در سپاهان بازی های خوبی انجام داد و برای تیمش خیلی خوب کار کرد. سید حسین حسینی با این که به خاطر حضور رحمتی کمتر بازی کرد، اما او هم عملکرد قابل قبولی داشت و برای استقلال مفید بود. دروازه بانان دیگری مانند احمد گوهری دروازه بان جوان پارس جنوبی که فصل گذشته خیلی خوب کار کرد در کنار وحید شیخ ویسی که برای پیکان فوق العاده بود جزو برترین دروازه بانان فصل گذشته بودند. یک دروازه بان همواره 50 درصد تیمش است و تیمی که می خواهد نتیجه بگیرد باید دروازه بان خوبی داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 477

به "بیرانوند: انتخابم به عنوان مرد سال فوتبال ایران کارم را سخت تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: انتخابم به عنوان مرد سال فوتبال ایران کارم را سخت تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید