اولاند خواستار افزایش تمهیدات امنیتی در خاک فرانسه شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران : رئیس جمهور فرانسه از نیروهای امنیتی این کشور خواست به علت احتمال بروز حملات تروریستی در فرانسه تمهیدات امنیتی در اطراف ساختمان های عمومی و سیستم حمل و نقل را تشدید کنند.

اولاند خواستار افزایش تمهیدات امنیتی در خاک فرانسه شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بی بی سی، فرانسوا اولاند در واکنش به خطر حمله نیروهای افراطی پس از حمله نظامی فرانسه به اقتصادی و سواقتصادی، خواستار تشدید تمهیدات امنیتی در این کشور شد.

در پی حمله هوایی به ستونی از شبه نظامیان افراطی در اقتصادی یک خلبان فرانسوی کشته شد.

در سواقتصادی نیز دو سرباز فرانسوی طی عملیاتی برای نجات یک گروگان کشته شدند. به گفته اولاند گروگان مذکور نیز احتمالا کشته شده است.

سیستم هشدار ضدتروریستی فرانسه با عنوان Vigipirate، فورا فعال شده و تمهیدات امنیتی در اطراف ساختمان های عمومی و شبکه های حمل و نقل، بالاخص خطوط هوایی و ریلی، افزایش یافته است.

سیستم هشدار در شرایط قرمز که دومین درجه هشدار [از بالا] در شرایط اضطراری ضدتروریستی است باقی خواهد ماند.

اولاند در ادامه اظهارات خود اضافه نمود، نبرد علیه تروریسم نیازمند اتخاذ تمام تمهیدات احتیاطی در داخل فرانسه است.

اظهارات اولاند ساعاتی پس از آن بیان شد که یک گروه افراطی تحت حمله نیروهای نظامی فرانسوی در اقتصادی تهدید به انجام اقدامات تلافی جویانه در فرانسه کرد.

اولاند در ادامه سخنان خود با اشاره به عملیات آزادسازی گروگان فرانسوی گفت علی رغم قربانی شدن دو سرباز فرانسوی، این عملیات با شکست روبرو شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 914

به "اولاند خواستار افزایش تمهیدات امنیتی در خاک فرانسه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولاند خواستار افزایش تمهیدات امنیتی در خاک فرانسه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید