اتحاد ستاره های برزیل برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله توسعه دهنده، ستاره های برزیل برای یاری به خانواده های آسیب پذیر از کرونا متحد شده اند و یاری های اقتصادی زیادی به آن ها رسانده اند.

اتحاد ستاره های برزیل برای مقابله با کرونا

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، روجریو کابوکلو رئیس فدراسیون فوتبال برزیل در اقدامی انسان محبت آمیز و در راستای مقابله با ویروس کرونا COVID-19 از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی کشورش خواست تا در طرح جهانی فوتبال علیه کرونا شرکت نمایند و منابع اقتصادی لازم را برای نابودی زنجیره این ویروس فراهم نمایند.

این خواسته رئیس فدراسیون فوتبال برزیل با استقبال باز تیته سرمربی و نیمار کاپیتان تیم ملی سلسائو همراه شده و بازتاب زیادی در رسانه های برزیل داشته است. تا به امروز بالغ بر 48 هزار نفر در برزیل به کرونا مبتلا شده اند و 4 هزار نفر نیز چهره در نقاب خاک کشیدند.

علاوه بر این دو عضو تیم ملی برزیل، آیسون بکر، تیاگو سیلوا، دنی آلوز، کاسمیرو، گابریل ژسوس و مارکینیوش نیز پاسخ مثبت خود به درخواست رئیس فدراسیون فوتبال برزیل را با یاری های اقتصادی نشان دادند. تا به امروز 500 هزار دلار برای یاری به خانواده های آسیب پذیر از COVID-19 جمع آوری شده و پیش بینی می گردد با گسترش دایره امداد ملی پوشان سلسائو در روزهای آینده تا یک میلیون دلار دیگر نیز جمع آوری گردد تا علاوه بر 32 هزار خانواده ای که در برزیل مورد حمایت اقتصادی قرار گرفتند، خانواده های دیگری هم در سایه حمایتی فوتبال علیه کرونا قرار بگیرند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 965

به "اتحاد ستاره های برزیل برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحاد ستاره های برزیل برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید