ابراز تردید ترامپ درباره توافق با کره شمالی

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس جمهور آمریکا در دیدار با رئیس جمهور کره جنوبی گفت که ممکن است توافقی با پیونگ یانگ حاصل گردد و این امکان وجود دارد که توافقی بدست نیاید.

ابراز تردید ترامپ درباره توافق با کره شمالی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد سه شنبه (به وقت تهران) با مون جائه رئیس جمهور کره جنوبی دیدار کرد.

ترامپ در این دیدار گفت که میخواهد درباره تجارت با کره جنوبی کارهایی انجام دهد.

رئیس جمهور کره جنوبی نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد که دیدار دیگری میان ترامپ و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی برگزار گردد.

ترامپ نیز گفت که وی خواهان آن است که پیش از برگزاری دیدار، به این نتیجه برسد که چه نتیجه ای از نشست سوم با کیم حاصل می گردد.

رئیس جمهور آمریکا گفت که به خوبی با کره شمالی به پیش می رویم و ممکن است که به توافقی با این کشور برسیم و ممکن است که توافقی نیز حاصل نگردد.

وی همچنین اضافه نمود که با مون جائه درباره پرتاب موشک های کوتاه برد کره شمالی بحث خواهد نمود.

رهبران آمریکا و کره شمالی روز نهم تیرماه برای سومین بار و این دفعه در منطقه غیرنظامی در مرز دو کره با یکدیگر دیدار کردند. (جزئیات بیشتر)

ترامپ با عبور از خط مرزی کره جنوبی به کره شمالی، به اولین رئیس جمهور مستقر تاریخ آمریکا تبدیل شد که وارد خاک کره شمالی می گردد. این دیدار در شرایطی صورت می پذیرد، که دو دیدار قبلی ترامپ با رهبر کره شمالی به جهت زیاده خواهی های رئیس جمهور آمریکا بی نتیجه انتها یافته بود.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 527

به "ابراز تردید ترامپ درباره توافق با کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز تردید ترامپ درباره توافق با کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید