شروع مذاکرات آرسنال با آرتتا در منزل دستیار گواردیولا

به گزارش مجله توسعه دهنده، مدیران باشگاه آرسنال با دستیار اسپانیایی پپ گواردیولا دیدار کردند.

شروع مذاکرات آرسنال با آرتتا در منزل دستیار گواردیولا

جهت دریافت اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران، مدیران باشگاه آرسنال که از زمان اخراج اونای امری، بابت انتخاب سرمربی جدید تحت فشار هستند با میکل آرتتا وارد مذاکره رسمی شدند. شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس در این راستا اطلاع داد دستیار فعلی پپ گواردیولا گزینه اصلی احراز پست سرمربیگری آرسنال است.

این شبکه تصویری منتشر نموده که نشان می دهد وینای ونکاتشام، مدیر اجرایی باشگاه آرسنال به همراه هاس فاهمی، وکیل این باشگاه حوالی ساعت 1:20 دقیقه بامداد امروز (دوشنبه) از خانه آرتتا در حال خارج شدن هستند. مدیران باشگاه منچسترسیتی از مربی اسپانیایی شان خواسته اند تا موضع خود در مورد آینده اش را هر چه سریع تر روشن کند.

فردی لیونبرگ که به طور موقت جانشین اونای امری شده، نتوانسته اوضاع توپچی های لندن را بهبود ببخشد و در پنج بازی که روی نیمکت این تیم حضور داشته، تنها یک پیروزی را برای آرسنال به ارمغان آورده است. انتظار می رود باشگاه آرسنال تا پیش از سرانجام ماه جاری میلادی (دسامبر) سرمربی جدید را معرفی کند که آرتتا شانس بالایی برای حضور روی نیمکت سرمربیگری آرسنال دارد.

آرتتای 37 ساله که بین سال های 2011 تا 2016 برای آرسنال بازی می کرد و با پیراهن همین تیم هم بازنشسته شد، در تابستان 2018 هم نزدیک به نیمکت سرمربیگری توپچی ها بود اما در نهایت مدیران این باشگاه ترجیح دادند اونای امری را به عنوان سرمربی آرسنال انتخاب نمایند.

گفته می گردد مدیران باشگاه آرسنال 10 گزینه را برای سرمربیگری توپچی های در نظر دارند که نام پاتریک وی یرا هم در این بین دیده می گردد.

آرسنال از 17 بازی لیگ فزونی خود 22 امتیاز کسب نموده و در حال حاضر در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 766

به "شروع مذاکرات آرسنال با آرتتا در منزل دستیار گواردیولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مذاکرات آرسنال با آرتتا در منزل دستیار گواردیولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید