آعاز پرداخت وام مسکن 140 میلیون تومانی

به گزارش مجله توسعه دهنده، ابوالقاسم رحیمی انارکی، عضو هیئت مدیره بانک مسکن از پرداخت وام های جدید مسکن تا سقف 140 میلیون تومان از شنبه هفته آینده اطلاع داد و گفت: سقف وام خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم و صندوق پس انداز مسکن یکم افزایش می یابد و بر این اساس در شهر تهران 60 میلیون تومان وام خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم پرداخت می شد که مطابق دستورالعمل جدید 10 میلیون تومان بدون خرید اوراق به مبلغ وام افزوده می گردد.

آعاز پرداخت وام مسکن 140 میلیون تومانی

جهت دریافت خدمات فضاسازی حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گفته وی: با احتساب وام 20 میلیون تومانی تعمیر در مجموع 90 میلیون تومان به متقاضیان خرید مسکن وام پرداخت می گردد.

وی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت اضافه نمود: در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت نیز 50 میلیون تومان وام به وسیله اوراق حق تقدم پرداخت می گردد که با احتساب 10 میلیون تومان وام بدون اوراق و 20 میلیون تومان تعمیر، مجموعا در این مناطق 80 میلیون تومان وام پرداخت می گردد.

وی توضیح داد: در سایر شهرها نیز سقف وام از 60 میلیون تومان به 70 میلیون تومان افزایش می یابد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن ادامه داد: در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 120 میلیون و در سایر شهرها نیز 60 میلیون تومان از محل خرید اوراق حق تقدم، 20 میلیون تومان بدون سپرده گذاری و 20 میلیون تومان وام تعمیر پرداخت می گردد.

به گفته وی، در سایر شهرها مجموعا 100 میلیون تومان وام خرید مسکن پرداخت می گردد.

رحیمی انارکی با اشاره به وام ازدواج گفت: در تهران 100 میلیون تومان از محل اوراق حق تقدم، 20 میلیون تومان هم بدون سپرده گذاری و 20 میلیون تومان هم وام تعمیر پرداخت می گردد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 828

به "آعاز پرداخت وام مسکن 140 میلیون تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آعاز پرداخت وام مسکن 140 میلیون تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید